Spletna stran, Mozilla 1.4rc1

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Jun 7 10:35:40 CEST 2003

Zdravo!

Samo takole na hitro, ker potem sledi izpitna pola 2
:-)

Meni je nova stran naceloma vsec, ceprav bi spremenil
barve itd. Toda, kot sem ze zadnjic omenil, bo bolje,
ce poslovenimo stran mozilla firebird help, ker je na
njej tocno to kar je treba pokazati uporabnikom,
prevajalci pa itak ne rabimo svoje strani. Ker je
matura skorajda koncana, vsaj pisni del, se bom zdaj
spravil na omenjeno stran in jo zacel pevajati.

Aleks, hvala _se_ enkrat za tvoje delo pri prevajanju
aktualnih razlicic Mozille!

Ker Agenda se vedno ni naredila nobenega paketa za
Windows in ker bom v prihodnje imel precej casa, se
bom spet sam spravil na pakiranje razlicic s
slovenskimi paketi. Razmisljam tudi o kakih skriptah,
s katerimi bi se dalo pohitriti delo ...

=====