[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Thu Jul 31 17:47:24 CEST 2003

Tukaj pa se ne bi strinjal... Em, predvsem v podjetjih in organih drzave
imajo ponavadi zelo doterane racunalnike ali pa stare licence, najdejo
pa se tudi pri posameznikih doma. Moj foter ima recimo v sluzbi Celerona
433 z 64MB rama in poganjajo pac Windowse 95, ker je drzava sele pred
kratkim sklenila novo pogodbo z Microsoftom... Ceprav vemo vsi, da bi na
taksni masini lahko ze skoraj poganjali Windowse 2000 (manjek rama,
ampak za silo bi slo). Tako da moj foter lepo deska z mozillo, ceprav
nima pojma o racunalnistvu. :)
Bom pri njem malo pretestiral ta slovenski build, ker ima drugace
namescen angleski build in deluje tako kot treba. Zdaj ali menite, da so
taksni uporabniki trzna nisa slovenske Mozille, pa je drugo vprasanje.
Morda bodo sele cez tri leta, ko se bo sklepala nova pogodba.

lp