[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Jul 31 16:20:30 CEST 2003

--- JJ <jj at cdi-univerzum.si> wrote:
> Oi.
> Poskusil sem instalirati slo buld na 4 win98 masine.
> Zal ni uspelo niti na
> eni. Ang verzija + slo pack je bp.

Ja, ze zdavnaj smo ugotovili, da je s paketom nekaj
narobe, natancneje, do napake pride pri namestitvi na
windows 98 (tudi 95, Millenium?).

> Hocem samo reci, da bo to odvrnilo vecino povprecnih
> uporabnikov z win98
> masinami, ki si bodo zazeleli mozille.
> Popularizacija, a?
> Lp, J

:-)

No ja. Tokrat se je ta napaka pojavila prvic in dam
roko v ogenj, da vecina Slovencev z vec kot 64 MB
RAM-a, kot ga zahteva Mozilla, ne uporablja win98.
Tako da o kaki veliki skodi nikakor ne moremo
govoriti.

Za pripombo in pritozbo se ti sicer vljudno
zahvaljujem, lahko pa bi pokazal nekoliko lepsi ton do
nase ekipe. Ves, cel projekt je ljubiteljski in
pricakovanje brezhibnih rezuktatov je nekoliko drzno
pocetje. Lahko pa se celo motim :-)

=====