[LUGOS-MOZILLA] kiblix

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Jul 25 13:18:31 CEST 2003

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> Seveda je prvo vprasanje, o cem sploh predavati. Med
> navedenimi temami, ki jih zeli obiskovalcem
> predstaviti organizator, je za nas aktualna
> 'Predstavitev določene Linux desktop aplikacije
> (zahtevnejši nivo)'. Splosna predstavitev Mozille
> ocitno skorajda odpade, zato se mi zdijo primerna tema
> predavanja nekaksne 'skrite zvijace' v Mozilli ali se
> bolje Mozilla Firebirdu in Thunderbirdu, ki utegneta
> biti novembra se mnogo bolj aktualna kot sta zdaj.

Ze, toda ali Mozille ne poznajo vsi, ki obiscejo tak festival?

> In, seveda, da ne pozabim, kdo je pripravljen
> sodelovati kot predavatelj? Jaz bi rad videl Zigo, ki
> je sploh prvi sprozil zadevo na ML in je ze obljubil
> sodelovanje (:-P), in Aleksa, ker ga sploh se ne
> poznam v zivo :-P. Kaj pa drugi? Jure, Gape, Andrej,
> se kdo? Vabljeni smo seveda vsi.

Err ... ja no, dvomim, da bi mene hoteli poslusati. Pa se povedati nimam
nicesar.
Mimogrede, kaj je jezik predavanj? In -- ce smo ze pri tem, strani
Kiblixa (in konference v Portorozu) v anglescini so precej okorne z
jezikom in slovnico ...

Lep pozdrav,
Aleks