[LUGOS-MOZILLA] kiblix

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Wed Jul 23 23:58:59 CEST 2003

Zdravo!

Ideja je fantasticna in moram priznati, da sem o njej
ze razmisljal. Po prebiranju clanka, na katerega
usmerja tudi spodnja povezava, sem toliko bolj
preprican, da Mozilla sodi v tematski spekter Kiblixa.
Priloznosti ne bi smeli zamuditi predvsem iz dveh
razlogov:

1. Ker smo se sami odlocili za aktivno promocijo
Mozille (ki se zal se ni prevec aktivno zacela :) in

2. Ker je nasi odlocitvi sledila tudi Mozilla.org oz.
zdaj lahko recemo ze The Mozilla Foundation, ki si
pravtako ocitno vendarle zadeva za nekaj, cemur se
lahko vsaj vcasih rece marketing.

Seveda je prvo vprasanje, o cem sploh predavati. Med
navedenimi temami, ki jih zeli obiskovalcem
predstaviti organizator, je za nas aktualna
'Predstavitev določene Linux desktop aplikacije
(zahtevnejši nivo)'. Splosna predstavitev Mozille
ocitno skorajda odpade, zato se mi zdijo primerna tema
predavanja nekaksne 'skrite zvijace' v Mozilli ali se
bolje Mozilla Firebirdu in Thunderbirdu, ki utegneta
biti novembra se mnogo bolj aktualna kot sta zdaj.

Kaj menite? Kaj predlagate za izhodiscno temo
predavanja?

In, seveda, da ne pozabim, kdo je pripravljen
sodelovati kot predavatelj? Jaz bi rad videl Zigo, ki
je sploh prvi sprozil zadevo na ML in je ze obljubil
sodelovanje (:-P), in Aleksa, ker ga sploh se ne
poznam v zivo :-P. Kaj pa drugi? Jure, Gape, Andrej,
se kdo? Vabljeni smo seveda vsi.

Bi-Pi! :-D
matjaz

=====