[LUGOS-MOZILLA] css izgine potem ko clovk obisce mfh.

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Jul 21 18:10:44 CEST 2003

--- Ga?per ?ejn <gape at owca.info> wrote:
> Pozdravljeni.
>
> Ko bo prevedena Ognjena ptica, bi bilo smiselno
> stran prenoviti. Osebno bi jo
> prenovil v stil mozille.org, kjer so povezave na
> tako Mozillo 1.4 kot Firebird
> in Thunderbird. Potem bi imeli neko bolj smiselno
> prvo stran, ki bi povezovala
> projekte.

Jep, to bi bilo precej pametno. Ceprav je nova stran
mozilla.org precej boljsa od prejsnje, pa bi jaz
marsikaj spremenil. Je prevec vsega na njej in baje
sploh ne ustreza W3C, kar je katastrofa.

> Stran http://www.mozilla.org pa zaenkrat ¹e ne
> nakazuje, da bosta Firebird in
> Thunerbird iz¹la v skupnem paketu.

Saj v skupnem paketu najbz sploh nimata namena iziti.

> Ja, ohranil bi povezave do slovenskih paketov
> prej¹njih verzij Mozille, èe pa je
> stiska z diskovjem, pa morate nujno in brezpogojno
> ohraniti vsaj xpi pakete.

Kul. Glede stiske bo verjetno kaj vec vedel Aleks,
sicer pa menim, da tu zaenkrat ni tezav.

Heeee: kaj sem pravkar prebral na MFH:

Official Home of Mozilla Firebird

This site (formerly known as "Mozilla Firebird Help")
is now the official Mozilla Firebird site. As a
result, some things have changed, such as the site
title. Other changes will follow shortly.

Zanimivo. Sicer pa sem zdaj MFH, ki je zdaj ponovem
samo se MF, prevedel v vecinski meri, tako da kmalu
sledi updejt slovenske verzije. Morda se danes posljem
zadeve, Aleks, ce nimas nic proti :-)

=====