Spet Mozilla!

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Thu Jan 30 22:55:59 CET 2003

Tomaz Gubensek wrote:
> Zdaj pa k tezavi. Kupil sem si racunalnik tudi doma in rad bi (brez
> velikega in zamudnega pretipkavnaja) prenesel vse imenike in filtre na
> ta racunalnik (krasno bi bilo, ce bi lahko prenesel tudi maile).
> Se komu kaj sanja, kako se to naredi, ce se sploh da? Bom zelo vesel.

Vse osebne nastavitve, ki jih Mozilla uporablja so v Windows shranjene
po privzeto v tej mapi:
C:\Documents and Settings\<ime uporabnika>\Application Data\Mozilla\Profiles

Samo skopiraj to mapo na isto mesto na novem računalniku in mozilla jo
bo uporabila za nastavitve.

V Linuxu so osebne nastavitve v imeniku
.mozilla
ki se nahaja v tvojem domačem imeniku.