Spet Mozilla!

Tomaz Gubensek tomaz.gubensek at guest.arnes.si
Thu Jan 30 22:36:44 CET 2003

Vidim, da lahko tukaj "tezimo" z vprasanji in da se vedno najde kdo, ki
obvlada stvari. Tudi jaz imam eno veliko vprasanje in bi bil nadvesel,
ce bi mi kdo lahko priskocil na pomoc. Namrec, v sluzbi uporabljam
Mozillo in v mailu sem si super naredil podimenike in filtre, ki mi lepo
razvrscajo prejeto posto, pa poslano itd. itd. skratka, vse je genialno
in dela.
Zdaj pa k tezavi. Kupil sem si racunalnik tudi doma in rad bi (brez
velikega in zamudnega pretipkavnaja) prenesel vse imenike in filtre na
ta racunalnik (krasno bi bilo, ce bi lahko prenesel tudi maile).
Se komu kaj sanja, kako se to naredi, ce se sploh da? Bom zelo vesel.

Lep pozdrav

Tomaz