Plugins

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Sat Feb 15 19:03:04 CET 2003

Pozdravljeni
Jaz uporabljam Real one plajer v kombinaciji z Mozillo in deluje OK  Na
koncu nastavitve sem nastavil katere formate lahko poslušam. Omogoča
poslušanje/gledanje datotek na internetu ali na disku program je
dosegljiv na naslovu <http://www.real.com>
reggie at baronx.com pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843