[LUGOS-MOZILLA] mozilla-win32-1.6b-slSI-installer-sea.exe

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Dec 15 18:57:38 CET 2003

Zivijo,

Na CD-ju bo samo langslsi.xpi, installer in zipi pa bodo angleski.

In ja, slovenscina BO na CD-ju (tako Asa in Chris).

Drugace pa bo slovenska lokalizacija Mozille prisla tudi v CVS, tako da
ne vem, kako bo s PO-ji. Po novem bodo lokalizacije v glavnem CVS-ju
Mozille, tako da se bodo gradili paketi avtomatsko ob vsaki izdaji. :)
Hopefully. David Fraser pripravlja predlog tega.

Matjaz Horvat pravi: