[LUGOS-MOZILLA] mozilla-win32-1.6b-slSI-installer-sea.exe

Matjaz Horvat matjaz na owca.info
Pon Dec 15 18:45:05 CET 2003

Bomba! Kako ti je pa uspelo rešit problem z mozipom? Kako ti lahko
pomagam v zvezi s prevodi installerja in uninstallerja? Če bomo hitri,
imamo zelo lepe možnosti, da bo slovenščina eden izmed jezikov, v
katerih bo Mozilla na CDju Mozilla Foundation.

MMG, prijavil sem se na dopisni seznam
translate-devel na lists.sourceforge.net, ki so ga ustvarili avtorji strani
translate.org.za. Na voljo so datoteke PO za vse Mozille od 1.0 naprej,
tudi za 1.6b! Jure, se ti spomnis tistih skritp, ki sem ti jih poslal,
se da te PO-je z njimi pretvoriti nazaj v potrebno obliko? Če bodo
zadeve delovale, predlagam, da prešaltamo na sistem prevajanja s PO-ji,
ker bodo potem prevodi umeščeni tudi v SMART-a.

LP,
Matjaž

Jure Cuhalev pravi:

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?

Dodatne informacije o seznamu lugos-mozilla