[LUGOS-MOZILLA] RedHat 9 RPM

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Mon Aug 4 21:34:59 CEST 2003

Na 1060025061, 2003-08-04 ob 21:24, je Rok Papež napisal(a):
> Zivjo Jure in Aleks!
>
> Graditi ga moram iz RedHatovega srpms-ja. Problem je v tem, da mora biti
> zduzljiv z RedHatom, to pomeni tako glajenje pisav kot mesto/nacin
> namestitve.
>
> RH je imel jezikovno podporo narejeno minimalno in kolikor jo je imel mi
> deluje. Vendar mi pa ne deluje tisto, kar niso imeli narejeno, to so pa
> vsebinski paketi.
>
> ========================

Zakaj ne poskusis uporabiti podobne resitve kot jo ima Debian (
mozilla-locale-LANG paketek). Paketek vsebuje .xpi datoteko ter
preprosto skripto, ki ta paketek postavi na pravo mesto in popravi
chrome datoteko.

S tem se izognes vzdrzevanju celotnega binarnega paketa in se lahko
omejis na lokalizacijo. Prav tako ne bo potrebno uporabnikom, ki so si
ob izidu prenesli .rpmje potrebno se enkrat prenasati vsega skupaj.

Verjetno ti bo to res vzelo malo vec casa, da vzpostavis ampak na dolgi
rok se ti verjetno bolj splaca.

Samo predlog.

--
LP