[LUGOS-MOZILLA] RedHat 9 RPM

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Mon Aug 4 21:24:21 CEST 2003

Zivjo Jure in Aleks!

Dne ponedeljek 04 avgust 2003 19:12 je Aleks Reinhardt napisal(a):

> Smem vprasati, kako registriras jezikovni paket? Mislim, da bi moral
> biti postopek enak, le da registriras imenike v SI.jar.

Ja.. res je. Nisem registriral SI.jar.
Pod RH zgleda to tako, da skopiram datoteke v
/usr/lib/mozilla-1.4/chrom
in dodam tekstovne datoteke z opisi paketov v
/usr/lib/mozilla-1.4/chrom/lang

Potem pa se z skripto mozilla-rebuild-database.pl merga vse to v
/usr/lib/mozilla-1.4/chrom/lang/installed-chrome.txt

Znotraj skripte se poklicejo regxpcom in regchrome.

> To naj bi
> ustvarilo regijo (Slovenija), ko pa bi bila ta regija izbrana, bi
> Mozilla avtomatsko uporabila datoteke SI subdirektoriju defaults
> direktorija, kjer so privzeti zaznamki. Privzeta prva stran je ze v
> SI.jar, seveda.

Tako kot za jezikovne pakete sem tudi tu ustvaril datoteko, ki se vkljuci
v installed-chrome.txt vendar se ne pojavijo v mozilli.

> Zal pa nimam pojma o pakiranju RPM, tako da ne vem postopka, kako vse to
> doseci.

:-). Malce si ze pomagal...

======================

Dne ponedeljek 04 avgust 2003 19:49 je Jure Cuhalev napisal(a):

> Mene samo zanima, ce to gradis iz nic ali imas kaksn drug rpm za primer?
> Ko sem jaz gradil Debian paketek sem si nasel nemsko razlicico in od nje
> 'kopiral' resitve na taksne probleme.

Graditi ga moram iz RedHatovega srpms-ja. Problem je v tem, da mora biti
zduzljiv z RedHatom, to pomeni tako glajenje pisav kot mesto/nacin
namestitve.

RH je imel jezikovno podporo narejeno minimalno in kolikor jo je imel mi
deluje. Vendar mi pa ne deluje tisto, kar niso imeli narejeno, to so pa
vsebinski paketi.

Ali obstaja kaksen browser za jezikovne stvari, ki so namescene ? Nekaj sem
gledal ta dom-inspector pa mi ni jasno kako deluje.
Morda je kaksen HOWTO nekje ? Da malce preberem :P.

Ker namestitev iz .xpi-ja deluje... namesti jezik in vsebinski paket.

Se en BUG O:-). Ne samo, da je slovenscina privzeta. Ne da se vec preklopiti
na anglescino....

--
best regards,
Rok Papež