[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

Andrej Uduč odyn at email.si
Mon Aug 4 13:21:13 CEST 2003

Ojla
Se strinjam, da se je potrebno boriti za vsakega uporabnika. Zadnja
verzija (če sem prav razumel) ne omogoča inštalacije v win98 (obstaja pa
možnost naknadne inštalacije slovenskega paketa preko angleške verzije).
Najmanj kar bi bilo potrebno storiti je veliko "opozorilo uporabnikom
Windows 9x" na strani z datotekami, kjer bi bil problem opisan, skupaj z
postopkom za naknadno inštalacijo slovenskega paketa.
Andrej

Matjaz Horvat pravi: