[LUGOS-MOZILLA] Win98 instalacija

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Aug 4 12:00:17 CEST 2003

Zdravo!

Najprej se opravicujem za tako pozen odgovor. Potem pa
se za vso zmedo, ki sem jo povzrocil s prejsnjim
postom. Ko sem ga se enkrat prebral, sem videl, da sem
v bistvu napisal, da win98 sploh ni okolje, ki ga
uporablja vsaj kak vidni del uporabnikov Mozille. Kar
je neumnost.

Napisati sem hotel predvsem to, da je med uporabniki
win98 in Mozille, malo takih, ki nadgradijo vsako
razlicico. In ker se je omenjeni problem pojavil
prvic, se pravi je samo v razlicici 1.4, ni realno
pricakovati, da bo veliko uporabnikov oskodovanih. Po
drugi strani pa je 1.4 nova stabilna razlicica, tako
da jo bo morda le namestilo nekoliko vec uporabnikov.

A to zdaj sploh ni pomembno. Koliko uporabnikov pa
Mozilla sploh ima?! Boriti bi se morali za vsakega. Se
enkrat se opravicujem ...

=====