tekoce zadeve

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Dec 22 14:35:51 CET 2002

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> Zdravo!
>
> Zdi se mi, da je skrajni cas, da izdamo popravljene
> pakete za slovensko mozillo 1.2.1. Po moji opazkah je
> treba dodelati predvsem keybindinge v languagepackih,
> ki jih je veliko napacnih predvsem v messengerju.

Zelo veliko jih je ze dolgo popravljenih ... vendar pa je vprasanje, ce
res hocemo izdati Mozillo 1.2.1, ali pa bi raje naredili nove pakete za
Mozillo 1.3 ...

> Aleks, zanima me, ali si dobil prvo sliko, ki
> kandidira za splash slovenske mozille 1.3? Ce si,
> potem prosim ustvaris neko podstran, kjer bomo zbirali
> te slike in jaz ti posljem se nekaj mojih primerkov.

Ja, sem; vendar pa, v emailu pise, da mi nameravas poslati se dodatna
navodila za ostale splashscreene (bojda "v cetrtek"), tako da cakam ...

> Priprava privzete domace strani za slovensko mozillo
> je pri meni trenutno v drugem planu, ker se sestavljam
> predstavitev slovenske mozille 1.2.1. Tudi v ta namen
> sem se malo sprehodil po mozdev.org in nasel
> fantasticne dodatke za mozillo, ki jih toplo
> priporocma vsem (spelchecker, mousegestures,
> radialcontextmenu, jaberzilla, preferential,
> autoscroll, googlebar, hermes ...). Priporocam vsem!

Pravzaprav bi lahko katere od teh zadev vkljucili v binarne pakete --
seveda bi ti potem postali 'customised', ampak saj so ze tako in tako ...

> Tu sem naletel ¹e na nekaj preseneteljivega. Namestil
> sem si crkovalnik, ki bo meddrugim postal standardni
> del mozille v naslednji razlicici 1.3 (uporablja se
> myspell). Pri pisanju imejlov se pri sestavi sporosil
> ustvari ikona Èrkuj in celoten ob kliku nanjo se odpre
> pogovorno okno, ki je v celoti poslovenjeno. Zanima
> me, ce je to kdo prevajal (Aleks?) ali pa so ti
> prevodi del slovenkega slovarja za myspell. Edini
> problem je ta, da so vsi keybindingi napacni :-( A kdo
> ve kaj vec o ozadju tega? In kako bi se odpravilo
> napake?

Da, to je prevedeno z nase strani (SloZilla), mislim pa, da je delo
Urske. Keybindingi pa so bili ze zdavnaj popravljeni, in za tiste, ki
uporabljajo Mozillo 1.3a v slovenskem jeziku, so ze cisto pravilni.