[LUGOS] Pomoč: Slackware v VirtualBox v Windows 7

Metod Kozelj metodk at gmail.com
Mon Mar 13 08:14:11 CET 2023

Howdy!

V tem primeru predlagam naslednjo varianto: instalacija VirtualBox znotraj
"pravega" Slackware, znotraj VirtualBox pa potem testni Slackware. Sam
sicer nimam izkušenj s Slackware (vsaj ne v zadnjih 20 letih) tako da ne
vem, kako enostavno je instalirati VirtualBox na Slackware... Na download
straneh virtualbox je na voljo tudi instalacijski paket za generične linux
distribucije, zna biti da bi bil OK za Slackware.

Peace!
  Mkx