[LUGOS] Pomoč: Slackware v VirtualBox v Windows 7

Metod Koželj metodk at gmail.com
Sun Mar 12 11:21:42 CET 2023

Howdy!

Najprej moram poudariti, da nimam izkušenj s kombinacijo VirtualBox na
Windows 7 ... Pač pa google vrne eno debato na forumu virtualbox, ki
nakazuje da bi stvar moda lahko šla:
https://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=6&t=107792

En od razpravljavcev namreč piše, da mu VirtualBox verzije 6.1.12 (ja,
precej zastarela verzija iz julija 2020) še teče na Windows 7 host OS. K
sreči so stare verzije še vedno na voljo za download:
https://www.virtualbox.org/wiki/Download_Old_Builds_6_1

Peace!
   Mkx