[LUGOS] [URGENTNO] Bi kdo šel na TechCamp Slovenia - 18.-20. maj (kiber varnost)

Matija Šuklje matija at suklje.name
Thu May 12 11:56:18 CEST 2022

A koga zanima it na TechCamp Slovenija?

https://techcamp.america.gov/techcamps/techcamp-slovenia-2/

Če bi kdo šel, nej odgovori na listo ali meni do **JUTRI**
(se opravičujem, tudi jaz sem šele danes zvedel za to)

Na kratko 18-20 maja bo na Bledu potekal TechCamp Slovenia na temo
kibernetske varnosti. Eden izmed ciljev je dogodka je razviti nove ideje
za naslavljanje izzivov kibernetske varnosti, ki bodo imele priložnost
financiranja prek TechCamp Small Grants Program. Več v prilogi.

Udeleženci (tudi iz Slovenije) bodo imeli pokrite stroške nastanitve na
Bledu in prevoza. Če bo slučajno naval, bomo odločali po principu prvi pride,
prvi melje.

lp,
Matija
--