[LUGOS] G Suite in monopolizacija

Matija Šuklje matija at suklje.name
Thu Jan 27 21:38:57 CET 2022

Die 27. 01. 22 et hora 20:56 Jože Klepec scripsit:
> Glede na tvoje aktivnosti je KMail logična izbira. Sam veš koliko
> zakuri.Nad kurjenjem resursov jaz nisem navdušen, kot zadnja se vedno
> sežgeta CPU ali grafična. KDE Plasma je takrat res plazmatsko vroč. :))

KDE tudi ni več tako požrešen kot je bil KDE 4:

npr:
https://www.youtube.com/watch?v=RrvJOXypAbk

Tudi sicer se aktivno trudijo v to smer:
https://eco.kde.org/

> Za telefon bi pa rekel - upravičen je minimum od minimuma. KDE Connect,
> si pomislil, KDEjevec? Še jaz ga uporabljam. ker ne rabim odvečnih
> komponent.

Mam, je kr kul.

> Tvoj razlog je lahko tudi tvoj nick --> "hook". Namreč, nickname nekega
> wrestlerja je isti.

Ta je bil še v plenicah, ko sem bil Hook ;)

> Obstaja šansa, da ti kakšen najemniški heker
> v njegovem imenu (ali konkurence) brska po e-pošti, si pomislil? Zanj je
> hec, zate smrtno resno.

Bi me presenečal, glede na to, da domena nima veze s “hook”. Neverjetno pa ni…

lp,
hook
--
gsm:	tel:+386.41.849.552