[LUGOS] G Suite in monopolizacija

Jože Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jan 27 20:56:10 CET 2022

Matija,

Glede na tvoje aktivnosti je KMail logična izbira. Sam veš koliko
zakuri.Nad kurjenjem resursov jaz nisem navdušen, kot zadnja se vedno
sežgeta CPU ali grafična. KDE Plasma je takrat res plazmatsko vroč. :))

Za telefon bi pa rekel - upravičen je minimum od minimuma. KDE Connect,
si pomislil, KDEjevec? Še jaz ga uporabljam. ker ne rabim odvečnih
komponent.

Tvoj razlog je lahko tudi tvoj nick --> "hook". Namreč, nickname nekega
wrestlerja je isti. In kot si že omenil nekje na svoji spletni strani,
"already taken". Tako da z WWF pa jaz ne bi češenj zobal, je kar
razbacan in  bo le še bolj. Obstaja šansa, da ti kakšen najemniški heker
v njegovem imenu (ali konkurence) brska po e-pošti, si pomislil? Zanj je
hec, zate smrtno resno.

Pa tudi res fajn nick si si vzel, meni je všeč. Mrzle živce, na mizo
pivce.:))

Veliko sreče,

Jože