[LUGOS] [Pipa-kiberpipa] Rezervni deli za miške – kje kupit?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue Feb 22 23:30:20 CET 2022

Die 22. 02. 22 et hora 23:10 Matija Šuklje scripsit:
> Ena miš ima
> tudi samo omejeno število gumbov (moja npr. 3 + 2 stranska + 2 mini) in en
> encoder

Mogoče bi pri temu omenil, da so naslednje tri postavke trenutno omejene samo
na najine miši z Joštom (+ 2 ekstra encoderja za probat):

> 4× Japanese ALPS Encoder (9mm)
> 2× TCC Gold Encoder (9mm)
> 8× Kailh Side Mounted (L) 5.8H Microswitch

Tako, da če kdo rabi kak encoder za kolešček ali pa stransko montirane gumbe
naj pove, da jih dodamo.

Tele komponente pa je izrecno Ryuk naročil za svojo, tako da če še kdo rabi,
naj pove, da dvignemo količino:

> 1× Kailh Originals 20M (Red)
> 2× Original Omrons D2FC-F-7N (2-pack)

lp,