[LUGOS] [Pipa-kiberpipa] Rezervni deli za miške – kje kupit?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Tue Feb 22 23:10:59 CET 2022

Die 21. 02. 22 et hora 10:09 Matija Šuklje scripsit:
> 4× Japanese ALPS Encoder (9mm)
> 2× TCC Gold Encoder (9mm)
> 8× Kailh Side Mounted (L) 5.8H Microswitch
> 6× Japanese Omron D2F-01F (2-pack)
> 6× Zippy DF3-P1 (2-pack)
> 6× Kailh GM 8.0 (2-pack)
> 6× Huano Blue Shell Pink Dot (2-pack)
> 6× ZF Gold Dots (2-pack)
> 6× TTC Dustproof Gold 80m (2-pack)
> 1× Kailh Originals 20M (Red)
> 2× Original Omrons D2FC-F-7N (2-pack)

Sem dobil odgovor z MouseClub.co in so pripravljeni nam dat 15% popusta in pa
še navadno poštnino sami krit (sicer bi bila 15-18 $). Če se nam mudi in
rabimo v 1-2 tednih (namesto 2-4 tednih), moramo pa za prednostno poštnino
50-60 $ sami plačat.

Torej, če sem prav preračunal, za zgoraj našteto in z odšteto poštnino, bi nas
to stalo:
155,35 US$

Še kak dan počakam, če se še kdo javi. Vsekakor bi bil pa počasi čas, da se
zmenimo o količini in delitvi stroškov.

Meni se zdi zgornja količina primerna, da imamo v pipi zalogo, če bo kdaj kdo
rabil popravljat miš. Za samo enega ali dva je pa malo too much. Ena miš ima
tudi samo omejeno število gumbov (moja npr. 3 + 2 stranska + 2 mini) in en
encoder :)

Sem pa pripravljen dat večino zraven za tako zalogo.

lp,
Matija
--
gsm:	tel:+386.41.849.552