[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Wed Apr 6 19:05:28 CEST 2022

Die 6. 04. 22 et hora 15:51 Anton Luka Šijanec scripsit:
> Zdaj za prijavo v spletno banko ne rabim telefona, ampak uporabim javascript
> generator na svoji strani:
> https://sijanec.eu/blog/alternative/2021/04/09/kako-se-znebiti-NLB-avtentik
> atorja.html

Super kul! :D

Ampak moj problem je trenutno mobilna aplikacija (in tist 3D Secure alkajže).

Mimogrede, tole sem našel kar se tiče spletnih bančnih aplikacij:
<https://www.zps.si/osebne-finance-sp-1406526635/osebni-rauni/10939-dostop-do-spletne-banke-z-ali-brez-pametnega-telefona>

Trenutno klicarim okol in delam tabelco bank in njihovih aplikacij (mobi in
splet) in na čem dela. Bi bilo pa fajn delo razdelit si, pa pol eno bl
koherentno (pri)poročilo sestavt.

…če je še kdo zainteresiran, lahko začnemo nekje projekt kot kolaborativen
dokument al pa repo :)

lp,
Matija
--