[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Anton Luka Šijanec anton at sijanec.eu
Wed Apr 6 15:51:29 CEST 2022

On 6 April 2022 13:48:34 CEST, "Matija Šuklje" <matija at suklje.name> wrote:
>Hoj,
>
>pozna kdo kako banko, ki ima mobilno bančno aplikacijo, ki dela brez Google
>Play storitev?
>

>Background:
>
>Imam Fairphone 3(+) z /e/OS in od novembra naprej težave z UniCredit Mobilno
>Banko – i.e. funkcija avtorizacije se sesuva na mojem telefonu. To, da ne
>morem plačevat položnic prek QR kode je malo sitno, ampak to da ne morem več
>plačevat online s kreditno je pa že boleče.
>
>Kolikor mi je uspelo ugotoviti, je problem v tem, da je od novembra naprej
> [...]

Jaz sem tudi naletel na podobno težavo z NLB in prijavo v banko rešil tako, da sem našel članek nekoga, ki je opisal delovanje uporabljenega algoritma.

NLB je v mojem primeru uporabil lastniški algoritm podjetja Entrust (to sem opazil po disekciji APKja).

Zdaj za prijavo v spletno banko ne rabim telefona, ampak uporabim javascript generator na svoji strani: https://sijanec.eu/blog/alternative/2021/04/09/kako-se-znebiti-NLB-avtentikatorja.html

Povsem možno je, da tudi kakšna druga banka uporablja kupljen sistem nekoga drugega.

A kdo ve, kako bi se na NKBM spletni banki izognil SMS potrdilom? Kakšen offline avtentikator? Sem klical, pa so rekli, da ni možno ...

LP
--
Sestavljeno na prenosnem telefonu.