[LUGOS] ista domena (različna poddomena) na dveh strežnikih + SSD/HD baza

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Sat Sep 12 20:30:56 CEST 2015

On Saturday, September 12, 2015, 19:33:18, Gregor Leskovšek wrote:

> Zanima me nekaj:
> DEJSTVO:če obstaja strežnik, ki gostuje domeno lovinghut.si in
> poddmene kot npr maribor.lovinghut.si
> VPRAŠANJE:ali lahko dam drugo poddomeno iste domene na drug=svoj strežnik.

Seveda, to je eden od razlogov za poddomene. Vsaka poddomena lahko
kaže na drug IP, in ne bo nikakor vplivala na druge.

> str1: maribor.lovinghut.si, celje.lovinghut.si, lovinghut.si
> moj str2: samo ljcenter.lovinghut.si

> Kaj bi se zgodilo, če bi imel dva različna zapisa (naslova za strežnik) za isto domeno?

To se uporablja za load balancing - nekateri klienti bodo potem šli na
prvi IP, drugi na drugega.

> Sprašujem, ker me je lastnik prosil, da naredim za njega stran
> ljcenter.lovinghut.si, nočejo je pa uploadati na skupni strežnik,
> ker ni v wordpressu! Kao bolj neumnega izgovora še nisem slišal.
> Razlagajo, da ni varno, da so imeli probleme, v resnici pa punca,
> ki je sprogramirala nekaj v wp ljubosumna, ker ni dobila posla in ima besedo tam ;-(

A ni ravno WP varnostna luknja (oz., kot sem nekje slišal opis
"WordPress je oddaljena lupina, ki ima vgrajen tudi blog")?

> Pa še nekaj:
> slišal sem, da se SSD ne obnesejo najbolje za baze, ker velikokrat zapisujejo. Je to res?
> Sedaj imam 500GB HD RAID 1 in če bi dal še en pro SSD disk za
> spletne strani gor, kako naj bi ločil vsebino php html js css slike
> ipd, ki gre na SSD in bazo, ki gre na HD?

Današnji consumer SSDji imajo v teoriji boljše lastnosti kot nekaj let
stari enterprise SSDji. Jaz bi predlagal, da daš dva različna SSDja v
RAID1, in seveda delaš redne backupe.

> ​Se pravi ali lahko nastavim v bazi, kateri disk naj se (mysql) LAMP uporablja zanjo?

V my.cnf si poglej nastavitev datadir.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://eternallybored.org/ >

Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.
       -- Weiler's Law