[LUGOS] ista domena (različna poddomena) na dveh strežnikih + SSD/HD baza

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Sep 12 19:33:18 CEST 2015

Zanima me nekaj:
DEJSTVO:če obstaja strežnik, ki gostuje domeno lovinghut.si in poddmene kot
npr maribor.lovinghut.si
VPRAŠANJE:ali lahko dam drugo poddomeno iste domene na drug=svoj strežnik.

str1: maribor.lovinghut.si, celje.lovinghut.si, lovinghut.si
moj str2: samo ljcenter.lovinghut.si

Kaj bi se zgodilo, če bi imel dva različna zapisa (naslova za strežnik) za
isto domeno?

Sprašujem, ker me je lastnik prosil, da naredim za njega stran
ljcenter.lovinghut.si, nočejo je pa uploadati na skupni strežnik, ker ni v
wordpressu! Kao bolj neumnega izgovora še nisem slišal.
Razlagajo, da ni varno, da so imeli probleme, v resnici pa punca, ki je
sprogramirala nekaj v wp ljubosumna, ker ni dobila posla in ima besedo tam
;-(

Pa še nekaj:
slišal sem, da se SSD ne obnesejo najbolje za baze, ker velikokrat
zapisujejo. Je to res?
Sedaj imam 500GB HD RAID 1 in če bi dal še en pro SSD disk za spletne
strani gor, kako naj bi ločil vsebino php html js css slike ipd, ki gre na
SSD in bazo, ki gre na HD?

​Se pravi ali lahko nastavim v bazi, kateri disk naj se (mysql) LAMP
uporablja zanjo?

Vnaprej hvala, Gregor​

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)