[LUGOS] ista domena (različna poddomena) na dveh strežnikih + SSD/HD baza

Jure Koren jure at hehe.si
Sat Sep 12 22:13:16 CEST 2015

On Saturday 12 of September 2015 22:02:35 Gregor Leskovšek wrote:
> A se sploh splača (saj SSD ne umre tako hitro, govorim z vidika varnosti)
> imeti RAID 1 na SSD, ali če kasneje kupim še en SSD ju raje povežem v RAID
> 0? Katere vse specifikacije morata imeti enake?

Zrcaljenje v strežniku je praktično obvezno, če nočeš resnih glavobolov, ko bo enkrat
disk crknil - in vedno enkrat crkne.

> Kdaj se splača kupiti profi SSD proti navadnem in kakšna je cena za npr 1TB
> za profi in navadni SSD?

Ni bistvenih razlik oziroma če moraš to vprašati, potem je v resnici vseeno, katerega
kupiš.

> Je res v povprečju cena 60-70% višja?

Cene so odvisne od preveč dejavnikov. "Pro" in "ne-pro" v resnici nista med
pomembnimi.

> Govorim seveda za strežnik, ki bo imel socialno omrežje gor (slike, videii)?
> Kako je za to stvar najbolje narediti za nalaganje videov - preko obrazca -
> ali se da kako pretentati Youtube in uporabnika, da na moji spletni
> aplikaciji jaz avtomatično naložim na youtube in potem samo shranim
> povezavo - govorim seveda zaradi prostora.

Vse to se da, samo precej komplicirano je.

--
Jure Koren
Hehe d.o.o.