[LUGOS] ista domena (različna poddomena) na dveh strežnikih + SSD/HD baza

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Sep 12 22:02:35 CEST 2015

A se sploh splača (saj SSD ne umre tako hitro, govorim z vidika varnosti)
imeti RAID 1 na SSD, ali če kasneje kupim še en SSD ju raje povežem v RAID
0? Katere vse specifikacije morata imeti enake?
Kdaj se splača kupiti profi SSD proti navadnem in kakšna je cena za npr 1TB
za profi in navadni SSD?
Je res v povprečju cena 60-70% višja?
Govorim seveda za strežnik, ki bo imel socialno omrežje gor (slike, videii)?
Kako je za to stvar najbolje narediti za nalaganje videov - preko obrazca -
ali se da kako pretentati Youtube in uporabnika, da na moji spletni
aplikaciji jaz avtomatično naložim na youtube in potem samo shranim
povezavo - govorim seveda zaradi prostora.

Hvala Jure! Gregor

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)