[LUGOS] flash dela v Chromu v Chromiumu pa ne

Dražen Matešić drazen at ubuntu.si
Tue May 5 21:53:54 CEST 2015

Pozdravljen,

si omogočil 'multiverse' repozitorij/skladišče v Kubuntuju? Kje se
to naredi v Kubuntuju (GUI) pa ti žal ne bi vedel povedat.

Če pa odpreš /etc/apt/sources.list pa je tam verjetno multiverse
zakomentiran. Odkomentiraj, shrani ter zalaufaj apt-get update ter
poskusi še enkrat namestit pepperflashplugin-nonfree.

Lep pozdrav,

Dražen M. @ ubuntu.si

tor, 5. maj, 2015 ob 9:37 , je Gregor Leskovšek <legrega na gmail.com>