[LUGOS] flash dela v Chromu v Chromiumu pa ne

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Tue May 5 21:37:42 CEST 2015

uporabljam več brskalnikov, pa sem sedaj nadgradil na Kubuntu 15.04 in
opazil, da mi v Chromiumu ne dela flash, pa sem probal:
 sudo apt-get install flashplugin-installer
je že bil notri

 sudo apt-get install pepperflashplugin-nonfree
 E: Package 'pepperflashplugin-nonfree' has no installation candidate

 sudo vim /etc/chromium-browser/default dodal na konec vrstico
 . /usr/lib/pepflashplugin-installer/pepflashplayer.sh
​
reštartal Chromium in flash ne dela, v pluginih ni flasha
pognal Chrome flash v pluginih in dela tako kot v FF =OK

Kdo mogoče bolje pozna to zgodbo, za kaj se sploh gre, meni je v bistvu
dovolj, če dela na pol, ampak sem enim parim prijateljem inštaliral
Kubuntu/Chromium in bi imel manj dela, če bi zrihtal Chromium, kot pa jim
na novo inštaliral Chrome in jim razložil(to je težji del), da je tako
bolje za njih. Nočem metati slabo luč na Linux, pa še firbec me daje.

Lep pozdrav vsem, Gregor
​

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)