[LUGOS] delayed ACK

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Sun Feb 1 23:29:27 CET 2015

Hojla!

01. februar 2015 20.54 je oseba Jure Koren <jure at hehe.si> napisala:
> On Saturday 31 of January 2015 23:14:51 Miha Tomšič wrote:
> A, to je torej neke vrste preizkus :)

Vse je preizkus! None shall pass! :P

> Tega se v vanilla jedrih ne da šraufat skozi procfs. Redhat/Centos imata
nek
> patch, dobi se ga tudi sicer.

Sem brskal po zadnjem jedru od Centosa, ampak tam nikjer ne vidim podobnega
peča :(

> Načeloma deluje tudi na 3.1x jedrih, ampak že nekaj časa nisem preizkušal.

https://github.com/vrv/linux-microsecondrto/blob/master/tcp-microsecond-rto-2.6.39.patch

Toliko kernelske vode je že preteklo, da ga ne znam natakniti na source od
3.18.3. Ja, vmes se šel na novejši kernel v upanju, da bo tam kaj bolje
delovalo, ampak ni :(

Sem našel tudi jaz nek soroden patch, ampak je takisto malo zarjavel in
nekompatibilen z današnjimi jedri: http://lwn.net/Articles/502585/

Si bom moral vzeti čas, da se ponovno spomnim, kako se pravilno skompajla
popečan kernel. V času i386 smo to delali vsak dan, ker večkrat sploh
prevesti ni uspel ;)

Hvala in srečno,
Miha