[LUGOS] delayed ACK

Jure Koren jure at hehe.si
Sun Feb 1 20:54:45 CET 2015

On Saturday 31 of January 2015 23:14:51 Miha Tomšič wrote:
> Hojla!
>
> Pa poglejmo ali tega kdo ve :)

A, to je torej neke vrste preizkus :)

> Po dolgem guglanju in brskanju sem ugotovil, da je moj AFP/netatalk server
> počasen kot svinja zaradi "delayed ACK"[1]. Na strani Netatalk sem našel
> rešitev za svoj problem [2], ampak žal je rešitev uporabna za nekaj deset
> (mogoče 100 :) kernelov nazaj.
>
> Najbližje pridejo navodila za RedHat [3], vendar v mojem kernelu 3.17.7
> tega vraga ni :(
>
> Ima kdo idejo, kako si ga pričaram v kernel. Po možnosti brez
> patch-recompile-debug-debug...

Tega se v vanilla jedrih ne da šraufat skozi procfs. Redhat/Centos imata nek
patch, dobi se ga tudi sicer.

Načeloma deluje tudi na 3.1x jedrih, ampak že nekaj časa nisem preizkušal.

https://github.com/vrv/linux-microsecondrto/blob/master/tcp-microsecond-rto-2.6.39.patch

Jure Koren
Hehe d.o.o.