[LUGOS] KDE Kubuntu nesreča

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat Nov 30 17:21:12 CET 2013

re

On Sat, 2013-11-30 at 15:27 +0100, Gregor Leskovšek wrote:
> Kateri program je na Kubuntuju za iskanje slabih blokov?
>
> Za Ubuntu sem iskal in našel "Pamplion" in "badblocks" toda na Kubuntu
> 13.10 nisem našel ustreznih alternativ.

isti programi so tudi na Kubuntuju (in ostalih l00nix distribucijah).
Med Ubuntu in Kubuntom je zgolj razlika, da Kubuntu po defaultu
uporablja KDE namesto Unity/Gnome.

> Pa še nekaj: vsakič ko resetiram server 12.4 LTS Kubuntu mi izgubi
> nastavitve (beri programe/ikone) v orodni vrstici, ozadje ipd.

Preveri ali imas dovolj diska v /home, kamor se navadno zapisejo
nastavitve oz. ali ima tvoj Kubuntu oz. uporabnik s katerim si se
prijavil dejansko pravice za pisanje po svojem $HOME direktoriju.

> Poleg tega me zanima še tole: usb daljinec za miško se mi je zlomil,
> ko mi je netbook padel na tla. Ali mislite, da bi kje lahko dobil novi
> daljinec za isto brezhibno delujočo miško?

verjetno obstaja en kup usb deljincev .. za enkrat ti ne znamo pomagat
(vsaj jaz osebno ne), ker nimam pojma o kaksni USB miski/daljincu
govoris. Ce bos povedal tip/model itd .. ti ga mogoce kdo z liste
podari/proda/.. ce ga slucajno ima in ne rabi vec.

a.