[LUGOS] KDE Kubuntu nesreča

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Nov 30 15:27:23 CET 2013

Kateri program je na Kubuntuju za iskanje slabih blokov?

Za Ubuntu sem iskal in našel "Pamplion" in "badblocks" toda na Kubuntu
13.10 nisem našel ustreznih alternativ.

Pa še nekaj: vsakič ko resetiram server 12.4 LTS Kubuntu mi izgubi
nastavitve (beri programe/ikone) v orodni vrstici, ozadje ipd.

Kaj je narobe in zakaj se mi to dogaja?

Poleg tega me zanima še tole: usb daljinec za miško se mi je zlomil, ko mi
je netbook padel na tla. Ali mislite, da bi kje lahko dobil novi daljinec
za isto brezhibno delujočo miško?

Lep pozdrav vsem, Gregor

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
http://gleskove.userworld.com/ <http://moj.skavt.net/gleskovs/>    ♥
Always, Gregor Leskovšek