[LUGOS] POK 2013 - update

Jože Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jun 13 23:11:03 CEST 2013

Ping!

Najbolje je, da si pozaupamo podpise za društvo lepo osebno medsebojno.
Kdor ga želi , naj društven certifikat lepo osebno brezplačno prevzame v
K4 in je to čisto kul. Če ga po pravilih uvoziš in nisi paranoik (kot
nekateri strankarski liderji) ti zadošča GPG datoteka. Tak sistem je že
obstajal in se ga lahko z lahkoto obnovi.

Ker nisem totalni paranoik, se mi žvižga za GPG in te finte. Edino kar
je vredno pri vsej stvari, je zagotoviti, da kak heker s škatlo
krekerjev ne bo spreminjal spletne vsebine brez našega soglasja. Menda
se je to že zgodilo. Fino bi bilo, če bi se znal strežnik v takih
primerih sam postaviti nazaj.

BTW: V soboto veselo praznujte praznik javnega neprometa. Dolga leta smo
imeli na našem koncu samo po birokratski ironiji samo dve liniji (eno za
rajo gor in drugo za rajo dol), na koncu so fentali še to. Kdo drug ima
kakšen drug razlog da ga ne bo.