[LUGOS] POK 2013 - update

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jun 13 12:44:32 CEST 2013

godaddy je evil.

Kolegu so suspendirali domeno zaradi "spamanja". Menda je res imel
luknjo v wordpressu, ampak ni bilo šans jim dopovedat, da je ni več in
da je domena neupravičeno zablokirana oz. v karanteni.

Takim podjetjem jaz res ne bi nosil več denarja.

Glede Jernejevega odgovora o wildcard certifikata pri SmartCom-u: ja
res je, wildcard certifikat je pri StartCom-u najcenejši meni znan,
ampak za Lugos IMO zadošča brezplačni, in potem sploh ne bi bilo
potrebno parlamentirati o tistih par evrih. To je bil moj point.

lp,
Borut.