[LUGOS] mgp in šumniki - ______ summer of code?

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Tue Mar 29 21:45:56 CEST 2011

On Fri, 18 Feb 2011 23:31:23 +0100
"Jože Klepec" <joze.klepec at siol.net> wrote:

> Pa drugič malo uporabi brskalnik in iskalnik, ki imata rešitve res hitro
> na pladnju. :)

Ja veš da ... če bi bil svet res tako enostaven ...

Po ogledu
/usr/share/doc/mgp/examples/m17n-lib.mgp in
/usr/share/doc/mgp/examples/multilingual.mgp
in zabijanju še nekaj popoldnevov ob dolga leta nedotaknjenih knjižnicah je očitno, da je mgp obsolete do nivoja, da ne prikaže pravilno niti svojih
primerkov.

Kar je velika škoda, ker je edini res dober prezentacijski program, s
katerim lahko učinkovito prezentacijo "streseš iz rokava" med npr.
šolskim odmorom. Zna vse kar znati mora in to je znal, še preden je svet
vedel kaj je to powerpoint.

Zato sem se odločil, da ponudim 100€ prvemu, ki mi spiše drop-in
replacement v kakem sodobnem skriptnem jeziku. Pogoji:
* pravilen prikaz vseh k mgp priloženih examplov
* pravilen fullscreen in windowed presentation mode
* Ctrl med prezentacijo prikaže seznam strani
* x ali srednji klik med prezentacijo omogoči obkroževanje
* brez odvisnosti na čudne obsolete knjižnice ala m17n
* izdelek ponudi svetu pod svobodno licenco
* rok 1. september

Kdo se javi?

--

Jure Pečar