[LUGOS] Stalno majhen download - nekako 0,5 do 1 KB/s

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Feb 24 15:48:21 CET 2011

S, Jernej Simončič piše:

> WiFi oddaja z maksimalno močjo 42mW (0,042W), GSM pa z 1 oz. 2W, pri
> čemer si brezžične kartice ponavadi ne tiščiš k glavi.

Ko te tako skrbi sevanje, se lahko začneš presedati stran od
neuporabljenih vtičnic 230V~. Tudi te menda sevajo, minimalno, pa
vendar. :) Jaz imam štiri v sobi, pa še diham.

Če je kišta odprta, lahko lastnika zelo močno skrbi. To se bo v enem
mesecu do pol leta začelo pregrevati, komponente, ki prve odpovejo, pa
so kondenzatorji in smd upori ter tranzistorji. To je strupen pajs,
dosti bolj nevaren od nekontroliranega EM sevanja, ki se še dodatno
povzroči ob takih napakah (najprej odpovedo ponavadi ravno upori in
kondenzatorji za dušenje motenj)!

Uporabi prenapetostne filtre, kjerkoli jih lahko, zapiraj ohišja in
redno jih čisti. Poleg tega uporabi najboljša kovinska ohišja (izogibaj
se plastike, lesa in fiberglasa) in napajalnike, po možnosti dodaj
10-20% viška moči in dobro razmisli o ozemljitvi in priklopu, ne veriži
podaljškov. Prenosniki: ni večjih nevarnosti, so dobro načrtovani že
vnaprej. Če iz prenosnika še zabrišeš komponento ali dve, si zmagal.

lp, Jože