[LUGOS] Postfix in /etc/hosts na Debian Squeeze

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Apr 22 15:13:45 CEST 2011

On Fri, 22 Apr 2011, Matija Grabnar wrote:

> Tipično na isti mašini enostavno postavim caching BIND strežnik, ki ima
> rekurzijo dovoljeno le
> localhost-u. Če potem drugi DNS strežniki za krajši čas izpadejo, večina
> stvari še vedno deluje OK.

Slucajno na masini, kjer sem naletel na ta problem, itak ze imam
postavljen BIND. Celo v sirsem smislu, saj je tudi avtoritativen za domeno
v kateri je streznik in v kateri je IPv6 IP (za IPv4 pa ni). Pa mi vseeno
ta resitev ze prej ni bila vsec, saj lahko obstajajo trenutki, ko bind ne
dela ali pa, ko recimo crkne (se na tej masini sicer se ni zgodilo).

> V skrajnem slučaju, da hočeš imeti kake hoste vedno prisotne, si lahko
> tudi definiraš kako ".local" domeno,
> in jo eksplicitno vpišeš v bindovo konfiguracijo.

Za to ravno ni potrebe. Bi ga potem ze raje naredil avtoritativnega
(mogoce/verjetno sicer nedelegiranega) za vse vpletene domene. Za
localhost in pripadajoce IPje je pa itak vsak posten BIND avtoritativen.

Lep pozdrav,
 		Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/