[LUGOS] Postfix in /etc/hosts na Debian Squeeze

Matija Grabnar matija+lugos at serverflow.com
Fri Apr 22 15:03:43 CEST 2011

On 04/22/2011 12:56 PM, Ales Casar wrote:
>   	Pozdravljeni!
>
> Na Debian Squeeze sem naletel na nek cuden problem s Postfixom.
>
> Ko to deluje preko DNS (v veliki vecini primerov), je vse v redu. Ce pa je
> slucajno IP vpisan v datoteko /etc/hosts, ga sicer pravilno razresi v ime,
> nastopijo pa tezave, ko poskusa preveriti, ce se ime razresi v isti IP, v
> primerih, ko za isto ime v /etc/hosts imamo vec IPjev (vrstic).
> Ce ustrezne vrstice (tipicno localhost in masina sama) zbrisem iz
> /etc/hosts, potem vse lepo deluje. Ampak verjetno bi veliko zadev grdo
> [...]
Tipično na isti mašini enostavno postavim caching BIND strežnik, ki ima
rekurzijo dovoljeno le
localhost-u. Če potem drugi DNS strežniki za krajši čas izpadejo, večina
stvari še vedno deluje OK.
V skrajnem slučaju, da hočeš imeti kake hoste vedno prisotne, si lahko
tudi definiraš kako ".local" domeno,
in jo eksplicitno vpišeš v bindovo konfiguracijo.