[LUGOS] Inkscape 0.48 RPM

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Oct 6 12:36:20 CEST 2010

Howdy!

Aha, potem ima moj upokojeni oče doma enterprise okolje ... meni je všeč
LTS na njegovem namizju, ker sem čisto prepričan, da mu kljub nadgradnji
na daleč stvar ne bo škripnila ob naslednjem zagonu. Pri tem pa ima
svojo mašinco vendarle varnostno pokrpano. Tudi vedno novih verzij
programov ne rabi, ker ima (ne boš verjel) malce težav pri privajanju že
na najmanjše spremembe okolja - moti ga že npr. spremenjen grafični
izgled ikon, da o razporeditvi le-teh po oknu aplikacije sploh ne govorimo.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

BOFH excuse #405:

Sysadmins unavailable because they are in a meeting talking about why they are unavailable so much.