[LUGOS] Inkscape 0.48 RPM

Liquider liquiderz at gmail.com
Tue Oct 5 20:05:50 CEST 2010

2010/10/5 Matic Smerdu <jelen_v_senci na yahoo.co.uk>

> --- On *Mon, 4/10/10, Liquider <liquiderz na gmail.com>* wrote:
>

> tri leta (++) podpore ima tudi vsaka naslednja verzija. ;-)
> če si home user in potrebuješ popolnoma spodobno delovno okolje, nimaš kaj
> vztrajati na LTS !
>
> Hojla, tole pa ne bo držalo.
>
> Kakor vzameš, s tri leta (++)  podpore sem mislil "podporo," ki bo na voljo
vse do Ubuntu 21: Paketi se bodo posodabljali, kernel bo vedno bogatejši,
hierarhija fs, startup skripte, politika varosti, etc. se bodo spreminjali
(hopefully vedno na bolje)...

https://wiki.ubuntu.com/LTS#Release Plan
Details<https://wiki.ubuntu.com/LTS#Release%20Plan%20Details>

Tukaj lepo piše, kaj LTS je. Namenjen je predvsem enterprise okoljem, kjer
neko podjetje npr. uporablja nek program in LTS podjetju garantira, da bo
lahko še 3 leta pobiralo updejte za ta program iz repozitorijev. To pa ne
velja za ne-LTS verzije, kjer si odgovorni glede nekega programa npr. zaradi
lack of interest premislijo in ga (po enem letu in pol) ruknejo ven (= ne
delajo updejti iz skladišč, sam skrbiš za config, security itd.).
Ampak povprečnega domačega desktop uporabnika se to NITI MALO ne tiče. Zate
ne vem, kje si kaj, ampak sam imam eno tono nujnega razvojnega in drugega
programja direktno iz skladišč in z vsako novo tudi ne-LTS verzijo dobim
samo novejše (in boljše) stvari. "Dobavljivost" paketov, na katere se
zanašam, ostane intact. ;-)
Če bi rad recimo 3 leta uporabljal eno stabilno verzijo Firefoxa 3.6,
izvoli. V naslednji ne-LTS verziji bom jaz uporabljal Firefox 4. :-)

Tvoj Inkscape 0.48 je v 10.10 en command line stran. Popolnoma your choice.

Sicer pa lepo, da si se pozanimal. :-)

čiv-čav