[LUGOS] Internet v konzervi - v Linuxu

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Sun Jan 31 16:27:19 CET 2010

Pozdrav

Včeraj sem kolegu namestil Ubuntu 9.10 na PC, ki je imel vgrajeno
Mobiltelovo kartico za dostop do interneta (Lenovo PC, ki so jih
prodajali v kompletu). Zadeva je delovala takoj brez zapletov. Potrebno
je bilo samo narediti novo Mobile Broadband povezavo, kjer je bilo že
vse lepo nastavljeno in sem samo klikal, ter izbral državo,
operaterja, .... na koncu vnesem še PIN in zadevo poženem. Brez vseh
težav.

Sila preprosto je tudi izbira med ostalimi možnostmi povezav (brezžična,
kabl...)

   Pozdrav
    Gregor

   Ubuntu 9.10