[LUGOS] Internet v konzervi - v Linuxu

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Jan 31 14:50:52 CET 2010

Kokodak

Zdajle pa razmišljam o internetu "v konzervi". Tri firme ga ponujajo pri nas. PTT, tista vinska..... kako se že imenuje..... aja, simobil, ali nekaj takega in pa T-cvaj. Problem je v tem, da se mi ne posreči dobiti podatka, katero stvarco konkretno pakirajo v konzervo v kateri firmi. Zanima me, če je kakemu od članov spoštovanega slovenskega občestva katero od teh zverinic uspelo prepričati v delovanje v Ljinuksu in pa katere čarobne besede je za to uporabil. Kolikor vem, so vse tri stvarce tipa USB. Ali je morda katera vgradna - za v kišto?

Lep pozdrav in pa eno kepo v fris (če le lahko to razumete kot izraz naklonjenosti) vam pošilja

     Poni