[LUGOS] xorg.conf

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Jan 18 15:39:53 CET 2010

Dragi Blaž in tudi vsi ostali tatatatirci

Tale tvoj recept mi je bil malce preveč kompliciran. Sem pač navaden računalniški teleban (teliček v bani). Pa sem problem rešil kar po kmečko. Sem vzel vrstico "modeline", kakor sem jo vpisal v Fedori 7. Na srečo sem si takrat shranil kopijo xorg.conf. Pa še vrstico "modes". Tukajle ti prilagam kopijo modificiranega fileta xorg.conf sedaj v FC12.

# Xorg configuration created by system-config-display

Section "ServerLayout"
    Identifier     "single head configuration"
    Screen      0  "Screen0" 0 0
    InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection

Section "InputDevice"

# keyboard added by system-config-display
    Identifier  "Keyboard0"
    Driver      "kbd"
    Option        "XkbModel" "pc105"
    Option        "XkbLayout" "si"
EndSection

Section "Monitor"
    Identifier   "Monitor0"
    ModelName    "Sony SDM-S53"
    HorizSync    28.0 - 62.0
    VertRefresh  57.0 - 75.0
    Option        "dpms"
        # Spodnjo vrstico sem dodal - izhod programa xvidtune.
        # Prelom vrstice je zakuhal yahoo mail.
        # Ja, v FC7 je še delal.
    ModeLine     "Moj1024x768 na 60"     65.00   1024 1060 1196 1344    768  771  777  806 -hsync -vsync
EndSection

Section "Device"
    Identifier  "Videocard0"
    Driver      "radeon"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier "Screen0"
    Device     "Videocard0"
    Monitor    "Monitor0"
    DefaultDepth     24
    SubSection "Display"
        Viewport   0 0
        Depth     24
                # Spodnja vrstica je potrebna zato, da vrstica
                # "modeline" sploh "potegne".
        Modes    "Moj1024x768 na 60" "1024x768" "800x600" "640x480"
    EndSubSection
EndSection
Torej, naredil sem ta dva vpisa, naredil restart - in ne boš verjel - stvar deluje. Horizontalnega zamika desno za kakih 5 mm ni več. No ja, v resnici je, vendar izgine, ko se zažene X. Ali morda KDE. Mislim da KDE. Zdajle že kakih pet minut tipkam tole pismo, pa monitor še ni crknil. To pomeni, da je z vsebino datoteke xorg.conf vse v redu. Juhuhu!

Resda je ineternet vmes crknil ravno ko sem shranjeval draft. Ampak uspel sem ga obuditi od mrtvih, tako da mi ni bilo treba vsega še enkrat tipkati.

Res škoda, da xvidtune noče izpljuniti vrstice modeline v konzolo. Saj konkretno je ni nikoli hotel vpisati v xorg.conf.

Poskočne pozdrave pošilja

         Poni