[LUGOS] xorg.conf

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sat Jan 16 16:01:59 CET 2010

To je že vse lepo in prav. Samo da v navodilih za monitor (pdf datoteka s Sonyjeve strani) nisem nikjer našel podatka, da si monitor lahko zapomni več različnih nastavitev; oziroma kako mu to dopoveš, naj si za različne operacijske sisteme zapomni različne štelunge. Da mi bo pa potem v Polknah premaknil sliko v levo - ne hvala.

          Poni