[LUGOS] xorg.conf

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Jan 15 17:14:27 CET 2010

Kokodak

Se mi je kar zdelo, da sem nekaj pozabil djati v štalco. Samo da se nisem mogel spomniti, kako se pošast imenuje.

Zdaj je to narejeno. Monitor ni več "generic", ampak Sony SDM S53. Ampak tunina v konzervi pa še vedno noče popedenati slike. Tole pravi:
You have requested a mode-line that is not possible, or not supported by your hardware configuration.

Saj sem poskušal zamik slike popraviti tako, da sem z miškinim kazalcem zagrabil sliko na ekranu in jo skušal pomakniti malce v levo. Pa se mi nekako ni posrečilo. Kdo ve zakaj.

Mimogrede, ali obstaja kak način, da bi tekst iz pogovornega okna - obvestila o napaki skopiral v clipboard kot tekst, da mi ne bi bilo treba prepisovati na plonk ceglc in potem še tipkati. Za pošiljanje na kako mailing listo na primer.

čiv-čiv

               Poni