[LUGOS] Internet v konzervi - v Linuxu

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Feb 1 12:04:10 CET 2010

Jaz sem šel v internetno štacuno - 1A ali nekaj takega. Potem pa po spisku. Za vsako napravo sem najprej pogledal na strani proizvajalca, če je driver za Linux. Večinoma ga ni bilo. Samo tu pa tam pri kakšni napravi. Nato sem iskal po divjini interneta. Večinoma nisem nič našel. Ali pa nek splošen driver - ne spomnim se več naziva - za katerega so avtorji napisali, da lahko samo upam, da bo delal s to napravo.

Poni