[LUGOS] Thunderbird in certifikati

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Tue Sep 22 12:16:25 CEST 2009

Pozdrav,

toej, danes sem se odločil, da se malo razgledam po SSL/TLS certifikatih
s pomočjo katerih se moj poštni odjemalec povezuje na poštne strežnike.

Firefox omogoča, da si uporabniki ogledamo MD5/SHA hashe SSL
certifikatov, pri Thunderbirdu pa te možnosti nisem našel.

Poleg tega sem ugotovil še eno precej zoprno zadevo. Če grem recimo na
Urejanje / Nastavitve / Napredno / Certifikati / Preglej certifikate in
potem Uradne osebe za certifikate - ter vse certifikate CA-jev pobrišem
ven, se zgodi nekaj precej zabavnega: ne morem več nameščati pluginov za
Thunderbird.

Prav tako pa ne obstaja mehanizem, da bi si te certifikate iz drugega
računalnika izvozil in potem spet uvozil nazaj.

Torej me zanima:
a) kako v TB pogledam hashe TLS/SSL certifikatov?
b) kako nazaj uvozim CA certifikate oziroma: kje dobim CA certifikat
Mozilla corporation s katerim so digitalno podpisani TB plugini?

lp, Matej